niedziela, 24 maja 2015

2-składnikowe placuszki bananowe na śniadanie




Jeśli masz ochotę na placki a Twoja lodówka nie pęka w szwach to przepis dla Ciebie. Idealne na śniadanie, coś na urozmaicenie dla takich jak ja - jedzących owsianki. Szybkie, proste i nieskomplikowane w składniki - idealny opis placuszków bananowych. Jeśli chcecie urozmaicić przepis bazowy - śmiało! Idealnie będzie tu pasowało wiele dodatków ale o tym będzie niżej. Taki posiłek dostarczy Wam dużo energii i będzie sycący. Mniam!





261 kcal b: 9 g ww: 44 g tł: 6 g
(4-5 placuszków)


Składniki:

- 2 małe banany ( ok 200g)
- 1 jajko

Co jeszcze można dodać?
- rodzynki
- cynamon
- kakao
- siemię lniane
- otręby



Wykonanie:

Widelcem rozgniatamy banany na papkowatą masę, dodajemy jajko i wszystko mieszamy.
Smażymy na rozgrzanej patelni na złocisto-brązowy kolor na średnim ogniu.




Smacznego!
Paula


2 komentarze:

  1. Pyszne! Potwierdzam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę tu dość często, na Twojego bloga i chyba się zdecyduje na te placuszki z banana ...Tak sobie pomyślałam ,że na wierzchu przyozdobię je truskawkami i bitą śmietaną lait( nie zdrowa ale niskokaloryczna :) ) Banany ok 230 kcal , truskawek nie liczę kcal i bita śmietana śnieżka lait ok 150 kcal. U mnie wyszło ok 400 kcal podzielić na pięć placuszków co daje 80 kcal każdy. to mogę sobie zjeść nawet trzy bo trzymam dietę w której jednej posiłek ma ok 350 kcal...Twoje placuszki wyglądają bardzo apetycznie....Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą Waszą opinię :)