niedziela, 24 maja 2015

2-składnikowe placuszki bananowe na śniadanie




Jeśli masz ochotę na placki a Twoja lodówka nie pęka w szwach to przepis dla Ciebie. Idealne na śniadanie, coś na urozmaicenie dla takich jak ja - jedzących owsianki. Szybkie, proste i nieskomplikowane w składniki - idealny opis placuszków bananowych. Jeśli chcecie urozmaicić przepis bazowy - śmiało! Idealnie będzie tu pasowało wiele dodatków ale o tym będzie niżej. Taki posiłek dostarczy Wam dużo energii i będzie sycący. Mniam!

niedziela, 10 maja 2015

Zapiekany pęczak z kurczakiem i jajkiem na szpinaku



Pomysł zrodził się oczywiście z potrzeby. 1maja był dniem wolnym, mam kurczaka, ostatnio kupiłam trochę pęczaka, w zamrażarce kalafior, w ogródku szpinak.. zróbmy coś z tego :) Wy możecie dodać tutaj co macie w kuchni, nie musicie w 100% realizować tego przepisu :) i to jest fajne :) Smakowało przepysznie i co najważniejsze było bardzo zdrowe i nie naładowane kaloriami!
Przez ostatni tydzień jemy prawie codziennie taki obiad ;-)

piątek, 1 maja 2015

2x Chia. Pudding i budyń z nasion hiszpańskiej szałwi



O nasionach Chia było głośno jakiś czas temu. Lubię wszystkie nowości, dlatego chętnie poeksperymentowałam z hiszpańską szałwią. Nie mogę powiedzieć, że Chia są moim ulubieńcem, ale ze względu na jej właściwości odżywcze warto co jakiś czas wprowadzić ją w różne dania. Jej istotną wadą jest cena. od 30 do 100zł za kg! Wszystko zależy od gramatury w jakiej są sprzedawane te ziarenka. Same w sobie ziarenka nie mają specyficznego smaku, coś jak siemię lniane, ale bardzo fajnie przejmuje smaki, które dodamy do Chia. Ja mam dla Was dwie propozycje smakowe na deser z hiszpańską szałwią.