poniedziałek, 16 lutego 2015

Pomysł na fit śniadanie #1


Śniadanie na redukcji sprowadza się najczęściej do owsianki, którą możemy jeść na różne sposoby co będę Wam chciała pokazać na własnym przykładzie. Czasem mam jednak ochotę na coś innego. Oto moje inspiracje na śniadanie, może spodoba się Wam któraś z moich propozycji. Moje śniadanie to 250-300 kalorii.

Dietetyczne śniadanie

Kromka chleba żytniego razowego (35-40g) posmarowana awokado (5-10g). Jedno jajko, kilka oliwek pomidor cherry i garstka rukoli. około 200-220kcal




__________________________________________________________

Omlet z dwóch jajkiek. Dodatki: kilka liści szpinaku, dwa pomidorki koktailowe, kilka oliwek, 10g startego żółtego sera (najlepiej takiego z zawartością tłuszczu do 3%). Około 240 kcal


_______________________________________________________________

Owsianka (25g) na wodzie. 5g siemienia lnianego, 5g otrąb owsianych, 10g orzechów, łyżeczka miodu. 230 kcal + kawa z mlekiem 0,5% około 50kcal


_________________________________________________________

Owsianka (25g) na wodzie. 5g kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, 100g jabłka, 5g otrębów przennych, 5g siemienia lnianego, 5g amarantusa, kilka orzechów soi, łyżeczka miodu. około 260kcal


___________________________________________________________

Kiedy jestem po porannym treningu zazwyczaj jem dwa jajka. Zestawy mają około 260-290kcal





Wyznaję zasadę, że jem najpierw oczami dlatego jeśli mam czas mój posiłek musi być podany tak żeby mi się podobał :)

A Wy co jecie na śniadanie?
Wkrótce kolejne pomysły na śniadanie :)

Pozdrawiam,
Paula

9 komentarzy:

  1. Już wiem co dziś zjem! Omlecik! Dzięki :)
    /Kas

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wygladaja i sa proste. Musze sprobowac owsianki bo jakos nie moge sie do niej przekonac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owsianka to jedna z najbardziej polecanych propozycji na śniadanie :) poleca, możesz ją spersonalizować :) czyli dodać to co lubisz i wtedy na pewno zasmakuje :)

      Usuń
  3. ja jem codziennie niemalze owsianke na sniadanie i pycha, raz dodam zurawine raz orzechy czy inne pestki. mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też króluje owsianka :) ale co jakiś czas się przejada i szukam alternatyw :)

      Usuń
  4. Z czym jest awokado? Jeszcze nigdy nie jadłam na kanapce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awokado na chlebie żytnim doprawiłam solą i pieprzem, można też posypać czosnkiem (przyprawą)

      Usuń
  5. Pysznie wszystko wygląda. Pokazuj częściej jadłospisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to bym z głodu umarła :O przez reszte dnia jesz więcej, prawda? :D znalazłam twojego bloga, przez muffiny białkowe, wyglądają super i na pewno je wypróbuje ;) ale 300 kalorii to za mało na śniadanie :O

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą Waszą opinię :)