środa, 18 lutego 2015

Podsumowanie aktywności ubiegłego tygodnia #1




Do tego rodzaju postów niezbędna jest aplikacja endomondo, dzięki której mogę wszystko dokładnie podsumować. Zachęcam Was do jej używania jeśli macie zamiar się odchudzać czy poprawić kondycję. Możemy porównywać swoje czas, dystanse czy spalone kalorie. Nie ruszam się na siłownie czy do lasu bez telefonu. Endomondo zawsze włączone :)



Szczególnie przydaje mi się to do wciągania wniosków pod koniec miesiąca, kiedy dostaję podsumowanie ile czasu poświęciłam w ubiegłym miesiącu na ćwiczenia. Np styczeń  był dla mnie rekordowy i spędziłam aż 38h42min w ruchu :)




No to hop. Podsumujmy ubiegły tydzień.

Poniedziałek - godzina tabaty
Wtorek - godzina BPU (brzuch pośladki uda), 15min spinning
Środa - godzina pilates, 30min spinning, 20min treningu na klatkę piersiową
Czwartek - 65min spinning, 15min rozciągania nóg
Piątek - godzina tabaty
Sobota - 60min spinning
Niedziela - regeneracja




Czasowo to około godzina dziennie, ale ważna jest tutaj systematyczność. W tym tygodniu jest dużo gorzej, więc się nie martwcie każdy ma gorszy czas szczególnie jak złapie go przeziębienie :)

Na siłownię zaczęłam chodzić w grudniu i widzę ogromne efekty po tych 2,5 miesiącach. Jak patrzę na swoje zdjęcia z siłowni w grudniu to byłam dużo bardziej okrągła, ale przede wszystkim skóra zrobiła się bardziej jędrna i mięśnie zrobiły się twardsze :)


Do następnego.
Paula

2 komentarze:

  1. Zmotywuj mnie tak jak siebie!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również tak sobie sumuje i miesięcznie od 9 do 9 kwietnia 89 h 05m w ruchu oby tak dalej ! :) Trzeba motywowac się nawzajem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą Waszą opinię :)